Bij goede communicatie zijn twee dingen belangrijk: inhoud en vorm. De inhoud moet goed zijn, maar zonder goede vorm krijg je niet de aandacht van je publiek en sneuvelt de inhoud kansloos. Dus hoe zorg je er nu voor dat je wel die aandacht krijgt? Hoe houd je deze vast? En hoe breng je daarna je boodschap op de meest overtuigende manier over op je publiek?
RESULTAAT
Tijdens de training worden bovenstaande vragen beantwoord. De geheimen van de grootste sprekers ter wereld worden blootgegeven. Geen “rocket science” maar praktische technieken om je publiek te boeien, binden en inspireren.
DOELGROEP
Professionals, managers en ondernemers die met enige regelmaat een boodschap moeten overdragen aan één of meerdere personen. Dit graag met meer impact en meer overtuigingskracht willen doen en er zeker van willen zijn dat de boodschap duidelijk, krachtig en overtuigend is.
TIJD 9:00 – 17:00
De training start om 9:00 uur en duurt tot 17:00 uur. Na afloop is er nog gelegenheid om na te praten onder het genot van een drankje.
Investering
De investering voor deze training bedraagt € 500,- en is inclusief trainingsmateriaal, lunch, koffie/thee en overige dranken.